مسابقات قویترین مردان استان کردستان کـه شامگاه پنجشنبه دوم شـهریور درون ورزشگاه شـهرک بهاران جریـان داشت بـه دلیل درگیری و زد و خور شدید ناتمام ماند.


به گزارش مـهر، برندگان پنجمین دوره مسابقات قران قوه قضاییه در کردستان بعد از حاشیـه های تمامـی نشدنی تودیع و معارفه مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان درون روز سه شنبه آخرین روز مرداد ماه، پنجشنبه دوم شـهریور ماه بار دیگر ورزش کردستان دچار حاشیـه شد و این بار مسابقات قویترین مردان کردستان بـه دلیل زد و خورد و درگیری فیزیکی ناتمام ماند.

ماجرا با درگیری همراهان یکی از تیم های حاضر درون مسابقه با انتظامات آغاز شد و بیش از 30 نفر درون جریـان این درگیری بـه زد و خورد با یکدیگر پرداختند کـه به دلیل ورود آنـها بـه داخل مسابقه و گستردگی درگیری ها مسابقات ناتمام ماند.

این رقابت ها کـه تا روز قبل از آن قرار بود درون نزدیکی مـیدان گاز سنندج و در یک محوطه باز برگزار شود ناگهان بـه ورزشگاه شـهرک بهاران تغییر مکان پیدا کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان سنندج درون رابطه با علت این تغییر و نیمـه تمام ماندن این رقابت ها گفت: برندگان پنجمین دوره مسابقات قران قوه قضاییه در کردستان با توجه بـه اینکه مـیدان گاز و اطراف آن یک محل تفریحی هست و درون روز پنجشنبه ازدحام جمعیت بیشتر مـی شود مسئولین انتظامـی امنیتی تامـین امنیت برگزاری این رقابت ها را درون این محل دشوار و برگزاری آن درون مـیدان گاز را مناسب ندانستند.

سعید عدنانی درون پاسخ بـه این سوال کـه چرا این هماهنگی ها زودتر صورت نگرفته هست تا امروز شاهد حضور نیروهای انتظامـی باشیم، گفت: نامـه برگزاری این رقابت ها و درخواست هماهنگی های آن روز گذشته یک شـهریور ماه و در ساعت 12 نیمروز بـه اداره ورزش و جوانان سنندج رسیده کـه فرصت بیشتری را به منظور هماهنگی های مناسب به منظور این اداره فراهم نکرد.

هادی کاظمـی معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان کردستان درون گفتگو با خبرنگار مـهر و با تشریح جزئیـات برگزاری این رقابت ها اظهار داشت: 14 مرداد ماه و بر اساس درخواست صورت گرفته از سوی هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان کردستان، طی نامـه ای از اداره ورزش و جوانان سنندج درخواست کردیم هماهنگی های لازم به منظور برگزاری این رقابت ها را انجام دهد.


وی عنوان کرد: بر اساس قانون موجود، برگزاری رقابت های ورزشی درون هر شـهرستانی بر عهده اداره ورزش و جوانان آن شـهرستان هست و بـه همـین دلیل هم حتما هماهنگی های لازم از سوی اداره ورزش و جوانان با فرمانداری و سایر مسئولان درون راستای تامـین امنیت آن صورت گیرد.

مسئولیت اصلی برگزاری این مسابقات با اداره ورزش و جوانان شـهرستان سنندج هست و درون حالی کـه مدیران این بخش ادعا مـی کنند کـه نامـه اداره کل بـه دست آنـها نرسیده هست چگونـه مجوز نصب بنرهای اطلاع رسانی آن از حدود 10 روز قبل صادر و در مناطق مختلف این بنرهای تبلغاتی نصب شده بودند.

یکی از مسئولان انتظامـی سنندج نیز درون گفتگو با خبرنگار مـهر، عنوان کرد: نیروی انتظامـی نیز بر اساس ضوابط مسئولیت حفظ امنیت مسابقاتی را بر عهده مـی گیرد کـه حداقل طی چند روز پیش از مسابقه زمان برگزاری آن بـه آنـها اطلاع داده شود که تا برنامـه ریزی و هماهنگی به منظور حضور پلیس درون محل فراهم شود.

به هر ترتیب ناهماهمگی بـه وجود آمده بین مسئولان ورزش و همچنین عدم پیگیری این موضوع از سوی هیئت بـه عنوان متولی اصلی برگزاری آن و عدم حضور نیروی انتظامـی موجب شد مـیدان یک مسابقه ورزشی تبدیل بـه مـیدان زد و خورد و درگیری فیزیکی شود.

منبع

Advertisements

دوست‌داشتن:

دوست داشتن در حال بارگذاری...
. برندگان پنجمین دوره مسابقات قران قوه قضاییه در کردستان . برندگان پنجمین دوره مسابقات قران قوه قضاییه در کردستان




[زد و خورد درون مسابقات قویترین مردان درون کردستان! – azadyeiran برندگان پنجمین دوره مسابقات قران قوه قضاییه در کردستان]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Mon, 09 Jul 2018 19:42:00 +0000